Wednesday 11 May 2011

Rindu plak kat dia... :)

Korang mesti ada someone yang korang sayang kan...(selain daripada keluarga korang la..) sama la macam aku... entah naper aku lately ni mmg aku rindu giler kat someone ni... mungkin sebab....(ada la kejadian yang sangat bodoh tu..) aku still tak leh nk maafkan diri aku.. korang jgn jadi macam aku tau!!! jgn sesekali buat satu tindakan yang bodoh... pikir dulu sebelum nak wat apa2 keputusan tu...fikirkan kebaikan dan keburukan nya dulu...aaarrrgghhh!!! yang lepas tu lepas la kn...jadikan benda tu satu pengajaran kt aku yang mana aku takkan ulangi smpai bebila pun...


Apa pun...aku nak gak la share ngan korang video ni.. mmg la sesetengah tu kta aku macam kanak-kanak riang tapi jujur aku ckap aku mmg akan senyum dan suka sangat ngn lagu ni sebab bait2 lirik dia...(lg pun lagu ni dia pernah tujukan kat aku) hahahha... so korang enjoy la ek... dan untuk dia..kalau dia ada terbuka blog aku ni , aku just nak cakap yang aku still mcm dulu dan aku faham dan yakin dia pun mcm tu...hehehe...


3 comments:

  1. ala.... biasalah tu... but peoples comes n go la dear....

    ReplyDelete
  2. hahaha..ya thats true mfmeslan... tapi kalau dah ada tu kena la jaga leklok kan..hik! anyway thanks for the comment... <3

    ReplyDelete
  3. betul tu, yg lepas tu lepas, amik wat pengajaran dan guideline. Setuju dgn dunia kanak2 yg riang, kan. Tp sekurang2 mereka ikhlas dan mendapat keriangan sepenuhnya, So, sekali skala jg lah kanak2, walaupun org lain heran..hahaha

    ReplyDelete