Tuesday 22 November 2011

::MANIS-MANIS::

Hai korang...
Aku nak share la satu benda yang aku rasa agak pelik dan lucu sikit...

Baru2 ni kat kedai makan...
ada orang order teh tarik and req nak manis...

Giler lahhh... hahaha.. nak kena potong jari kot nanti kencing manis..
hehehehe...
sebab setahu aku dan yang selalu aku dengar org order air kurang manis (walaupun kat mamak kurang manisnyer tu macam same jer kalau tak mintak kurang manis kan)
tapi dia ni tak... dia order teh tarik and req nak manis lagi..(yang penting dia bukan org kelantan ok..) hehehe.. sweet sangat..
tapi aku pelik la naper kan dia nie kan..dulu suka order teh o ais lychee... pastu milo... pastu dia suka order horlicks...
lepastu dia dah tukar plak suka order teh o ais...
and now dia suka order teh tarik manis...

hmmmm... tak kisah lah..yang penting aku happy dan dia pun happy and semua org happy...


No comments:

Post a Comment