Monday 24 October 2011

::BUAL2 KOSONG::

Hey semua.. agak lama juga kan aku tak hap-date blog nie... nak kata bz tu tak la sangat cuma malas sikit..keh keh keh.. so apa entry kali ni? aku pun tak tahu nak tulis pasal aper... emmmm... pikir pikir pikir...

Owh sambil dok pikir2 tu baik aku citer sikit2 story life aku kan..
tak banyak beza la cuma lately aku rasa aku jauh sangat dengan kawan2 aku... maybe diaorang semua tu bz kot.. aku just hang around dengan bff macam biasa la..best ever designer Freda Santos... Multi talented Wedding coordinator/Planner..Dicky D Fabulous, my best ever fren Honey.. and not to forget my die heart wonderfull housemate Andy salim and Epul cass @ Daddy (katenyerrr)...and sometimes with safry, aida and nad (geng mandi kolam)... hahaha yang lain jgn jeles tau sebab anda2 kurang melepak but u guys are rock jugakkk... tanpa korang saper la aku kan... aku hargai sangat persahabatan kita semua... takmo gadoh gadoh k..( walaupu  lately a couple of  fren aku ada yang wat hal.. tapi tu lantak la.. biasa la kan namanyer idup.. buang yang keroh amik yang jernih) ...
so bebalik kepada life aku...emm... senang ajer simple sangat sekarang nie.. weekdays aku bgn pagi siap g kerja..balik kerja lepak kejap then tgu kawan2 kalau ada yang call nk ajak makan atau lepak.. tu ajer.. dah tu tido... boring kan? so korang2 yang ada life yang aktif tu harusla rasa bangga sebab banyak aktiviti korang buat... tak macam aku.. ( btw aku lebih suka dok umah lepak) lgpun aku ni dah tua.. dah tak aktif macam zaman muda2 dulu... hehehe..
Aku sekarang lebih kepada sifat or perangai yang suka memerhati dan pastu aku fikir kenapa... tgk perangai manusia....perangai kawan2... usaha2 kawan2... macam2 lagi lah ..leh katakan aku menggunakan anugerah kurniaan Allah swt ni sebaik mungkin..otak untuk berfikir...mata untuk melihat dan mulut untuk berkata2... dan tak lupa hati dan perasaaan..ooppss! terleby sudah... hehehe..
Yang penting sekarang aku rasa macam nak menjadikan diri aku terbaik mungkin dan sebaik mungkin (walaupun aku tahu tak mampu untuk sehebat itu... tapi aku usaha ok!!)

Aku sebenarnya ada banyak nak tulis cuma tak terkeluar demi menjaga privacy individu dan menjaga hati mereka2 yang terlibat..ikutkan aku nak jer aku luahkan kaw2 kat sini..tapi apa guna Otak yang Allah swt kurniakan ini kalau tak berfikir sebelum bertindak... tak gitu u ols?? haha... ok lah aku chow dulu... take care guys!!! muah!!

No comments:

Post a Comment