Wednesday 26 October 2011

:: Kisah Shower Gel::

Yell-low guys..
(lidah berpusing sikit sebab banyak makan muruku sempena Deepavali)

So aku nak cerita la sikit hal yang berlaku semalam...
yerla kan ker semua org choti ...
aku bangun agak ketengah harian sebab mmg mau bangun lewat...
sebabnyer?? sebab cuti la sayang...mau tya lagi..

So aku bangun ajer perut sudah main lagu la babe..
apa lagi pikir punya pikir punya pikir...
owh btw sebelum tu aku tgk la bb aku dulu..ada bbm dari safry aja tya dah bangun ke blm coz nak lunch kat ayam penyet katanyer..
yang lain tu update fb and email2 jer lah...(yerla aku ni bukan glamor or hot macam Org tu kan..)

so aku amik keputusan nak g maulana sbb nak repeat makan laksa..(sedap weyy laksa dia)
aku ajak la hmate aku andy.. then aku reply bbm safry sbb aku tau dia ni pun hantu laksa jugak..
so dia reply and katanya nak ikut..
jadi balik ajer dari makan we all terus g jusco..

haaaa.... masa nie la kisah shower gel tue.. (panjang giler mukhadimah)
aku g la guardian..
nak cari shower gel..
aku ni suka try macam2 jenis shower gel..
so pilih punya pilih aku nampak satu yang menarik
jenama guardian juga - Guardian SPA Bath Scrub
buka kepala botol bau mmg menarik and ada scrub..
sekali aku jeling harga..emmm..murah and some more 50% diskaun on 2nd purchase
aku tya la pembantu kedai kat situ dia cakap promo tu betul tapi kena amik bauan yang sama..

so aku tak kisah la... aku grab jer la 2 botol Guardian SPA Bath Scrub
masa kat chasier tu dia punch tetiba harga tak tukar and aku pun cakap la 50% untuk yang 2nd purchase.. dia buat muka toya...
cakap tak da dah offer tu..
so memandangkan aku ni basic customer svc yang berjaya dan mmg kaki komplain (dulu2 la..)
aku pun cakp la.. " do i care?? i nampak stiker promo ni kat rak tu and i nak.. kalau u cakap promo ni dah habis..kat stiker tu tak lak tulis promo ended on bila-bila kan...
-so aku bujet dia nak la panggil supervisor ker atau apa kan..tup2 dia amik culclator dia tekan2.. and aku dapat la harga yang sepatutnya untuk promo tu... mmg bagus la cashier tu.. haha (harus la kena soal nnt ngn bos dia kan) sebabnyer dia bagi resit kat aku aku tgk resit tu still normal price ...
hahah..for that cashier thank you very2 much and lepas tu aku balik dengan rasa penuh ketidaksabaran...
aku mandi guna Guardian SPA Bath Scrub
and the result - ok la jugakkannn... berbaloi...


ni jenis yang aku beli.. best....

No comments:

Post a Comment